The Chronicles Of Pimp C

30 07 2007

PIMP C = TRILL!

Er was eens, in een land aan de andere kant van de oceaan, een rapper genaamd Pimp C. Hij vormde samen met zijn makker Bun B de rapgroep UGK en het ganse zuiden des lands waren aan zijn lippen gekluisterd wanneer hij sprak. Dat kwam omdat zijn groep daar een legendarische status had, maar vooral, jongens en meisjes, omdat hij zo verschrikkelijk trill was.

Helaas waren lang niet alle rappers even trill als hij, en Pimp zag met lede ogen toe hoe steeds meer mensen in het land steeds minder trill waren. Op een dag was de maat vol en spuugde hij zijn gal in een interview met het tijdschrift Ozone dat je hier volledig lezen kan.

Vele mensen waren boos en verbaasd maar Pimp wist wel waar hij over praatte! Dat maakte hij ze ook goed duidelijk toen mensen van de radio in Atlanta hem belden zoals je hier horen kan. Want hoewel hij niet bijzonder genuanceerd was, klonk als de Madd Rapper en af en toe sprongen maakt die niet te volgen waren had hij een groot aantal rake opmerkingen die best eens gezegd mochten worden! De $175.000 per kilo rappers, lipgloss dragende Ne-Yo, en vele anderen moesten het ontgelden maar alleen de humorloze mensen lagen niet in een deuk. Pimp hoefde dus niet voor zijn carriere te vrezen, het werd allemaal promotie! Zo leefde Pimp nog lang, schreeuwend en als trillest of tha trill.

“And that’s my ‘pinion, and you don’t have to like that but that’s my ‘pinion!”

UPDATE:
Pimp C schreeuwde uiteindelijk toch nog een soort van excuses de wereld in (shout out naar Rizoh):

“Naar al mijn fans & vrienden in Atlanta, Ik wil zeggen dat ik mijn excuses aanbied voor mijn statement in Ozone Magazine waarin ik zei dat Atlanta niet het zuiden is!! Dat was ’n bullsh*t statement. Atlanta is nu en is altijd de dirty muthaf***in south geweest!! Chuuch!!

Het mooiste deel van de excuses:

“Maar de rest van wat ik zei over die p***y a** n***as is, en zal altijd, de waarheid zijn.
PS: Als je oorlog wil, Ik neem je mee naar WW3, b****, in een seconde. Als je aan mijn kant staat, dank je, zo niet, f**k you very much…


Acties

Information

Geef een reactie

