De Journalistiek Is In Gevaar! en Ander Nieuws

28 11 2006

Gelukkig was Bruce Willis er ook.Het is alweer een aantal dagen geleden dat er hier iets werd gepost. Dat betekent niet dat er niets te melden was maar ik kon niets schrijven omdat ik gegijzeld was door Jimmy Iovine en Kees de Koning die eisten dat ik mijn bronnen prijsgaf. De journalistiek is in gevaar! Maar ik ben terug in die “juggernaut-mode; niet te stoppen!”

The Fader heeft een tribute aan J Dilla gedaan met een blik achter de schermen bij een aantal van zijn bekendste tracks.

Voor het soort geeks zoals ik is dit gewoon tè koel. Kid Robot + Madvillain = hebben,hebben,hebben!

Burgemeester van New York Micheal Bloomberg probeert de boel te sussen door te melden dat de kwestie rond de aanstaande bruidegom wiens auto doorzeeft werd met 50 kogels door een undercover-agent die zo een morbide en fataal einde aan een vrijgezellenfeestje maakte niets met de huidskleur van het slachtoffer te maken heeft. En die zin is ongeveer even geloofwaardig als hij kort is.

Oké, Rita had misschien wel de moeilijkste ministerspost die er was in haar kabinet maar ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat een politica die al zo vaak betrapt is op liegen tegen de kamer zo populair is.

Sean Price (mp3) plakt een verse aan ‘Black Republicans’, is dat een nieuwe trend of zo?

De tracklist van Nas’ ‘HipHop Is Dead’ heeft een update gekregen, zal nog wel een keer gebeuren voordat de plaat uitkomt.

Serieus te nemen is deze track natuurlijk niet, maar op het initiatief valt niet te haten: Leipe Bauer Flavour. En nee, natuurlijk ga ik hier geen mp3 van posten, dat zou het doel van deze track nogal voorbij schieten. De rappende Frans B. heeft nog de beste quotable in deze track ook: “Kom uit het land waar iedereen weet wat ik eet / Nummer 182 als ik bel naar de Chinees!”

Er is weer een relletje rond de Amerikaanse zender BET, Bun B van UGK legt uit hoe de vork in de steel zit.

Je hebt misschien in de show van afgelopen zondag al gehoord hoe dope deze track is:

UGK ft. Willie D – Quit Hatin’ The South.


Acties

Information

Geef een reactie

