Jay-Z – Kingdom Come

11 10 2006

Step Inside The Booth...

Jay-Z – Kingdom Come

De titeltrack van het nieuwe album werd gisteren gedraaid door Funkmaster Flex. Props voor deze gaan naar Nah Right?.

“Step inside the booth, Superman is alive”

UPDATE: OK, my bad. De link bleek dood te zijn. Dat is nu gefikst en ik heb ook maar meteen de ‘geluidseffecten-terugspoel-intro’ van Flex er afgeknipt voor je.

Okay, inmiddels is deze ook deleted, maar whatever, dan ga je toch gewoon voor de hele mixtape?


Acties

Information

4 responses

12 10 2006
magnificentbufo

de link deed het eerst nog wel, want ik heb hem wel met de ‘geluidseffecten-terugspoel-intro’ van Flex. Ik vindt deze doper dan “Show me what you got”, erg vet hoe die Rick James samples gechopped zijn. Weet iemand wie deze geproduceerd heeft?

12 10 2006
J to the A.A.P.

Ja, de link van Nah Right werkte wel maar de eigen link naar het bestand zelf deed het gisteravond niet meer. Dat heb ik dus maar even gefikst.
Ik vind deze ook veel vetter dan Show Me What You Got, vooral tekstueel. De beat is trouwens van Just Blaze, hij had ‘m eigenlijk gemaakt als achtergronddeuntje voor z’n Myspace-pagina (waar ie ook een tijdje gestaan heeft) maar heeft ‘m op aandringen van ?uestlove aan Jay-Z gegeven.

13 11 2006
jasper

ceck limwire daar staat de hele cd en op musicmeter kan je alles tracks vinden!!!!!!!!!!!!!!! ik vind het wel een chill cdtje

13 11 2006
J to the A.A.P.

Thnx voor de input, maar ik weet dat de CD gelekt is en heb er geen problemen mee om alvast een exemplaar voor mezelf te branden (‘tis niet alsof je ‘m al legaal kopen kan…), we zetten alleen nooit volledige retail-cd’s als download op deze site.

Wat we natuurlijk wel doen is gelekte tracks met enige nieuwswaarde als download aanbieden, en volledige mixtapes (die in de meeste gevallen in NL niet te koop zijn en in een wat grijzer legaal gebied zitten).

Geef een reactie

