Mijn Nieuwe Chat-Homie en ander Kort Nieuws

12 08 2006

Je nieuwe chat-homieKanye gaat trouwen? Met een zekere Alexis (die blijkbaar al jaren zijn vriendin is, ik ben duidelijk buiten het roddelcircuit). Ik moest in ieder geval hier aan denken:

“Couldn’t afford a car so she named her daughter Alexis [a Lexus]”

En in ander Kanye-nieuws; de clip van ‘Grammy Family’ is weer online. Blijft een vet nummer.

Hiphopsite.com heeft een interview met Rhymefest online staan. Interessante kost. Gast dropt één van de beste hiphop-albums in 2006 tot nu toe en mensen praten over hem alsof ie geflopt is. Zeg wat? Fok ‘first week sales’, sinds wanneer draait hiphop daarom?

Scarface stopt met rappen? Ik hoop ergens dat dit shit is om buzz te maken maar dat lijkt me niks voor ‘Face. Hij zegt ook dat ie niks met ‘2Face’, een 2pac/Scarface-plaat te maken heeft. Verbaast me ook niet echt want rechts onderin die advertentie zie je ‘Suge Knight’ en ‘J Prince’ staan. Zucht. Helaas wordt er nog steeds door de verkeerde mensen op nalatenschap van 2pac geteerd.

Er lijkt eindelijk een resolutie voor een staakt-het-vuren aangenomen te zijn in de Libanon-crisis. Israel gaat nog wel door met de operatie tot de resolutie in het eigen parlement is goedgekeurd. Je zou je bijna afvragen waarvoor de VN is opgericht……

Ik heb wel vaker het idee dat op MSN niet de meest intellectuele gesprekken plaatsvinden maar dat zelfs apen chatten is volgens mij toch nieuw (Vroeg je je al af waar die foto op sloeg?).


Acties

Information

Geef een reactie

